Istnieje wiele sposób na to, jak dotrzeć do klienta ze swoim towarem. W dzisiejszych czasach wyprodukowanie jakiegokolwiek towaru nie jest niczym trudnym. Każdy może założyć firmę, każdy może zając się produkcją jakichś towarów albo świadczeniem usług. Prawdziwym wyzwaniem jest nie produkcja i świadczenie usług, ale dotarcie ze swoją ofertą do klienta. W dobie Internetu może się to wydawać dziwne, ale przyczyną utrudnionego dostępu jest właśnie łatwość komunikacji. Gdy każdy może dotrzeć do każdego ze swoją ofertą, wówczas każda oferta ginie w szumie informacyjnym, jaki się w ten sposób wytwarza.
Jak dotrzeć do klienta pomimo szumu informacyjnego?
Dobrym rozwiązaniem są t-shirty reklamowe. Ta dość tradycyjna forma komunikacji jest skuteczna, ponieważ przestrzeń publiczna, w której widzimy tę formę reklamy, jest stosunkowo słabo nasycona treściami reklamowymi. Gdy idziemy przez tłum ludzi, wówczas nie widzimy wielu reklam. W ten sposób t-shirty reklamowe rzucają się w oczy. Ich treść nie musi być perswazyjna. Wystarczy, że potencjalny klient dostrzeże tylko reklamowane logo.
Kategoria: Przedsiębiorczość / Drukarnie
Dodane: 2017-09-27